01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Mijn top 5 van de baby innovation award mama jury dag 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Mijn top 5 van de baby innovation award mama jury dag

34 Afgelopen week waren we met het hele gezin naar Amsterdam voor de mama jury dag voor
de baby innovation award van Babystuf.
In een ruimte van Pand Noord waren alle genomineerde producten uitgestald en
konden alle 20 mama juryleden alle producten bekijken en uitproberen.
Omdat mijn zoontje Danny mee was kon ik sommige dingen ook echt met hem uit proberen.
Sommige producten vond ik echt geen toegevoegde waarde hebben in de standaard baby uitzet
en zijn meer hebben dingen. Maar van andere werd ik juist weer erg blij!
Alle producten zijn te zien in onderstaande video.
















Hier is mijn persoonlijke top 5 van alle aanwezige producten:

1. De speelmat van Oops

2. De rebare draagdoek tricot slen Cool van Babylonia

3. De kinderstoel Stokke steps

4. De waterschoenen van Duukies

5. De wasbare luier easyfit Binky van Kaatje Katoen

Bij de Negenmaandenbeurs zullen de winnaars bekend gemaakt worden!
Ik wens alle genomineerde veel succes!!

Er kan hier nog gestemd worden:
http://www.babyinnovationaward.nl/stemmen/

Labels:

35 36 37 38