01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Vlog 46 : Nijntje museum , kapper , ByKay SSC drager , Minomana draagjas 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Vlog 46 : Nijntje museum , kapper , ByKay SSC drager , Minomana draagjas

34
Vlog 46 met als hoogte punt Nijntje museum
English subs in video!!
This week was a busy week, take a look into our lives!
--
Afgelopen week was een drukke, maar super leuke week!
Neem een kijkje in ons leven!
Afgelopen weekend was het laatste weekend van Nijntjes verjaardags tentoonstelling in het Centraal museum in Utrecht , dus hier moesten we nog even snel een keertje heen.
We waren er al eens geweest en Danny vond het geweldig!
Er is super veel te doen! Veel kleine kinderactiviteiten en deze zijn ook leuk voor de ouders om aan mee te doen. Vooral de loop auto en bus waren hier favoriet.
Vanaf December zal het Nijntje museum dat tegenover het Centraal museum zit weer open gaan, geheel vernieuwd.
Ik ben enorm benieuwd hoe het gaat worden,
voorheen vond ik het persoonlijk een beetje saai.
Danny is voor het eerst naar de kapper geweest deze week,
voorheen knipte ik hem op het balkon,
maar hij wilde de laatste keer echt niet meer blijven zitten.
Toen hij eens door een vriendin geknipt werd bleef hij wel zitten,
dus ik hoopte erop dat dit ook bij de kapper het geval zou zijn en na even een beetje tegenstribbelen bleef hij vervolgens tijdens de gehele knipbeurt netjes stil zitten!
Trotse mama, oma en kapper!
Ook heb ik hem deze week weer meerdere malen in een draagzak gedragen,
ik heb een drager om te testen van het merk Bykay, daarnaast heb ik ook een draagjas,
die ik mooi in de regen kon testen. Hij is gelukkig waterdicht.
Ik vind het altijd veel fijner om met drager in het openbaar vervoer te reizen dan met een kinderwagen of buggy, ik ben daar gewoon te lomp mee, stoot overal tegenaan en word boos omdat het allemaal niet past of mee werkt.
We hadden Danny verrast met een nieuwe tafel en stoel van de Ikea
hij is er super blij mee en speelt er nu veel op.
Tot slot zijn we naar het Kiind festival in Amersfoort geweest,
we hebben het er erg naar ons zin gehad,
ik heb er teveel gefilmd om ook in de vlog te doen,
dus dit komt in een losse video.
Veel kijk plezier en ik hoop dat je, je abonneert op mijn youtube kanaal.
Video:

Labels: ,

35 36 37 38