01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Social media gebruiken 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Social media gebruiken

34





Naast het bloggen en vloggen probeer ik ook altijd actief bezig te zijn met social media.

Ik heb een privé facebook account en een pagina voor mijn blog/vlogs. 
Ik hou ook nog een aantal facebook pagina’s voor bedrijven bij.
Daarnaast zit ik op Twitter en Instagram en hou ik ook daar accounts van andere bedrijven bij.
Het is soms een heel gedoe om steeds opnieuw op plekken in te loggen.
Vooral met Instagram is dat onhandig.
Voor facebook heb je een handige pagina app en voor twitter bijvoorbeeld TweetDeck
waarin je meerdere accounts tegelijk kan beheren.
Op mijn eigen accounts probeer ik elke dag wel iets te plaatsen en
ik vind het ook altijd leuk om bij andere mensen te reageren.
Er kan veel tijd in gaan zitten, dus soms moet ik wel echt even bewust mijn telefoon weg leggen.

Voor elk medium heb ik andere dingen om te plaatsen.

Op mijn prive facebook veel dingen zoals foto’s en
gezeur van mij die mijn vrienden alleen aangaan of deel ik interessante artikelen.
Ik hou niet zo van gezeur en negativiteit op het internet, dus dat hou ik liever privé.

Op mijn facebook pagina plaats ik vooral de linken naar de blogs
en vlogs en foto’s van mijn en mijn zoontje die interessant zijn of die professioneel gemaakt zijn.

Op twitter, tweet ik vaak naar tv programma’s om mijn mening te geven,
of naar bladen etc. als ik daar iets heb gelezen.
Verder probeer ik daar ook wel wat interessante artikelen te delen,
veelal over Japan, opvoeding en gezondheid.
Ook schrijf ik wel wat ik soms op een moment aan het doen ben.
Mijn instagram foto’s worden ook daarheen gedeeld.

Op Instagram probeer ik een beetje te laten zien wat we zoal doen.
Foto’s op leuke plekjes, met lekker eten, met vrienden en
onze befaamde Lift foto’s met onze eigen hashtag #lliftie Misschien leuk om die eens te bekijken,
zo zie je mij veranderen qua kleding stijl, zwanger zijn en ineens is er een klein mannetje bij.

Onlangs was ik gevraagd om gast te instagrammen voor een Amerikaans draagdoeken merk.
Ik had een shoot met hun doek gedaan, dus ik heb die foto’s steeds geplaatst met vragen erbij
aan de volgers, zo kreeg ik een leuke interactie en kwam ik meer te weten over de volgers.

Image title

Ga je me volgen?! Zit je zelf ook op Facebook, Instagram en Twitter?

Image title

Labels: , ,

35 36 37 38