01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Vlog 50 : Joy and Joe draagdoek , Nien drager en meer 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Vlog 50 : Joy and Joe draagdoek , Nien drager en meer

34
​Wat leuk dat je weer mijn vlog komt bekijken!
Deze vlog is een echte draag vlog, Danny vind het gelukkig nog
steeds wel leuk om gedragen te worden.
​Ik vind het soms echt handiger dan dat hij zelf loopt en een buggy mee slepen vind ik maar niks.

​Danny is een heel ijverig mannetje en probeert me in huis overal mee te helpen.
​Maar eenmaal buiten is het een ongeleid projectiel die je goed in de gaten moet houden.
Racend ging hij door de ​Eko plaza, ik moest goed opletten dat hij niet tegen de flessen zou aan botsen.
​Op een gegeven moment werd het weer buiten zo slecht dat ik hem in de draagdoek heb
​gedaan, eentje van ​Joy and Joe,  om zo wat sneller naar een volgende winkel te kunnen gaan,
Danny loopt nog niet zo snel.
​(Tenzij hij ineens gaat rennen).

​Danny vind het heel leuk om met de cavia te spelen, alleen heeft hij nog niet helemaal door,
​wat alles is dat om het hok heen ligt. Keutels, zijn niet eetbaar.

​Bij de markt had hij de verkeersdrempel ontdekt en ging steeds erop en eraf lopen,
​toen hij struikelde ging hij erna gewoon ermee verder.
​Als hij valt huilt hij alleen als hij echt pijn heeft.
​Zo sneu als hij dan geschaafde knieën heeft, vorige week waren ze ook helemaal blauw.

​Een keer per maand eten we ​sushi en dit weekend was het weer zo ver,
​besteld via ​Thuisbezorgd.nl
​Zo leuk om te zien hoe lekker Danny dat vind, wij vinden het ook heerlijk!
​Ik zou het makkelijk zelf kunnen maken, maar vind het juist wel fijn om eens niet
​elke dag zelf te hoeven koken.
​Ik ging nog op baby bezoek en daarvoor had ik een mutsje en slofjes gehaakt.
​Ik vind haken echt zo leuk om te doen.

​Om de week af te sluiten kreeg ik mijn nieuwe draagzak van ​Nien binnen,
​deze is gemaakt van een draagdoek die ik al had van het merk Artipoppe.
​Ik droog er niet meer mee omdat ik hem eigenlijk te kort vond,
​dit was een ideale oplossing! In een andere blog zal ik meer over deze draagzak vertellen.

​Veel kijk plezier!

Labels:

35 36 37 38