01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: We waren op TV in Nederland en in Japan 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

We waren op TV in Nederland en in Japan

34 We waren op de TV in Nederland en in Japan

Voorheen kwam ik wel eens op TV door mijn kledingstijl, nu ik mama ben gaat dat gewoon door.

Vorige maand werd ik benaderd door Man bijt hond of ik mee wilde doen met de rubriek, Met de muziek mee. 
Dit leek me wel leuk, dus ik besloot er aan mee te werken. 
Mijn man die vind het allemaal best zolang hij niet in beeld komt, 
maar bij dit item wilde ze toch echt wel het gehele gezin in beeld brengen. 
Gelukkig besloot hij uiteindelijk wel om er aan mee te werken.
Ik koos het nummer Fashion Monster van de Japanse zangeres Kyary Pamyu Pamyu. 
Ik ben gek op Halloween en een aantal keren waren we ook rond deze periode in Japan. 
Één keer kwam precies dit nummer uit toen we er heen gingen, dus we hoorde het vaak toen we in Japan waren, 
ook ben ik naar twee van haar concerten geweest in Japan.

Evenement vorig jaar: 


Meestal begint de Halloween periode in Japan half september. In alle winkels vind je leuke decoraties, 
voedsel dat met vormpjes versiert is en Halloween kleding. 
In Japan word je niet echt raar aan gekeken als je besluit om in een Halloween outfit de straat op te gaan, 
ik keek elke keer weer mijn ogen uit en deed er soms ook aan mee.
In Nederland doe ik er niet zo veel aan, alleen wat decoraties in huis,
hier word je wel voor gek verklaard als je verkleed de straat op zou gaan.

Foto: (2011)
Image title

In het filmpje van Man bijt hond zie in je in een sneltrein vaart hoe ons gezin is en wat ons bezig houd. 
Veel kijk plezier!!
http://manbijthond.ncrv.nl/seizoenen/2015/afleveringen/15-09-2015/fragmenten/leyla--is-fan-van-het-nummer-fashion-monster/

Ik heb ook nog een ander filmpje dat ik wil laten zien. Ik kwam het vandaag tegen. 
Vorig jaar bij een evenement waar ook Kyary Pamyu Pamyu optrad (die ik al hier boven had gelinkt)
 was er een TV programma die bezoekers interviewde, 
ze vroeg waarom je naar Japan was gekomen. Blijkbaar vonden ze alleen mijn zoontje interessant, 
want alleen hij is uiteindelijk even in de uitzending te zien. Super schattig om hem zo terug te zien, 
hij was toen 9 maanden oud.
https://youtu.be/YT-QWeIwXxY?t=9m8s

Ben jij wel eens op TV geweest?!
Hou je van Halloween?

Labels: , ,

35 36 37 38