01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Japan talk vlog : Tokyo : Harajuku , Akihabara , Tokyo Dome City , Shinjuku deel 1 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Japan talk vlog : Tokyo : Harajuku , Akihabara , Tokyo Dome City , Shinjuku deel 1

34
picture of Harajuku japan tokyo with a screenshot of Youtube with 2 girls and a toddler












Wil je meer weten over Tokyo Japan? Neem dan hier een kijken.
In mijn vlog vertel ik er samen met een vriendin over.
Nog een paar maanden en we gaan weer naar Japan!
Het leek me leuk om alvast in de stemming te komen met een wekelijkse video er over.
In deze video vertel ik samen met een goede vriendin over verschillende plaatsen in Tokyo.
Harajuku, Shinjuku, Tokyo dome city en Akihabara.

Het was nog een hele uitdaging om de video te maken,
want Danny die bleek maar om aandacht vragen.
Maar gelukkig kan je een video knippen en plakken haha.
Op het einde heb ik er wel een dingetje in laten zitten, daar deed hij niet zo handig.

Mijn favoriet van dit lijstje is Harajuku.
Ik ben gek op alle mode winkeltjes die daar te vinden zijn,
de losse sfeer en er zit sinds kort
een glutenvrij restaurant! Ik kan niet wachten om daar te gaan eten!
Grote kans dat we daar dan vaker heen zullen gaan.
Ons hotel zit in Shinjuku en dat is 10 minuten met de metro,
dus lekker dichtbij.
Wij hebben zelfs eens het stuk gelopen omdat het verschrikkelijk druk was op het station,
dan doe je er ongeveer 45 minuten over,
een hele leuke route door een groot park heen en daarna
door de stad, mijn man had gelukkig navigatie op zijn mobiel,
want anders ga je niet zo even ergens heen lopen.

Zijn er nog dingen die jij graag wilt weten over Japan?! 
Ik hoor het graag.

Japan talk playlist: https://www.youtube.com/watch?v=K1nZ0_jSLng&list=PLy1wEUwnswxT3X6QOGWg55U_DwsCrdtP5


Labels:

35 36 37 38