01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Bloggers event & Miffy Nijntje museum 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Bloggers event & Miffy Nijntje museum

34





Ik was uitgenodigd voor een blogger event, weer naar het Nijntje museum geweest en uit eten met twee peuters. Bekijk de vlog!
Bloggen vs. Vloggen
Ik was uitgenodigd voor een blogger event waarin de nieuwe collecties van verschillende kledingmerken
te zien waren, alles zag er heerlijk vrolijk uit.
In de video kan je een beetje een idee ervan krijgen.
Ik heb toegang tot nieuwe muziek, wat vind je daar van?!
Stiekem vind ik vloggen altijd leuker dan bloggen, maar ik snap dat niet iedereen graag een filmpje kijkt
en daarom blog ik ook.
Bijzondere ontmoeting
We zijn weer naar het Nijntje museum geweest, deze keer met vrienden uit Belgiƫ.
Hoe wij elkaar hebben ontmoet is wel een heel bijzonder verhaal.
We hebben elkaar ontmoet op een schisis ( hazenlip ) groep op Facebook.
We kwamen er achter dat onze zoontjes op dezelfde dag waren geboren, beide met een schisis.
Later kwamen we elkaar ook tegen op de draagdoek groep en we hebben elkaar voor het eerst
ontmoet tijdens een draagdoek evenement.
We kwamen er ook al snel achter dat we qua opvoeding behoorlijk dezelfde kijk hebben.
Borstvoeding, gezond eten, natuurlijke producten, draagdoeken, etc.
Het is een hele verademing om eens een hele dag met gelijkgestemden op te trekken.
De kindjes konden het ook wel aardig met elkaar vinden.
Ze hebben heerlijk gespeeld bij Nijntje en Danny was deze keer wat zelfverzekerder.

Uit eten met peuters
Vervolgens zijn we naar het stadskasteel Oudaen gegaan en daar hebben we heerlijk gegeten.
Voor de kindjes hebben we een pasta gerecht besteld en dit op twee borden laten serveren.
Danny vond het heerlijk! Het was vers gemaakte pasta, luxe hoor haha.
Normaal houden we er niet zo van om in de avond uit eten te gaan met Danny,
maar hij was zo lief! Wie weet gaan we het toch nog eens doen.
Aankomende week
Deze week staat er de boek release party van de Melkfabriek op de planning.
Er komt een stukje van mij in waarin ik vertel over de schisis van Danny in combinatie met borstvoeding.
Dit zal te zien zijn in de vlog van volgende week.
Verder ben ik al begonnen aan mijn kraamtijd blog en ik hoop die voor het einde van deze week online te krijgen!
Ik hoop jullie bij de aankomende blogs ook weer te zien!
Laat je me weten wat je van de video vond? Wat zijn jouw plannen voor de aankomende week?



~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: ,

35 36 37 38