01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Valentijns nagels met swirls en hartjes tutorial 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Valentijns nagels met swirls en hartjes tutorial

34
cute valentine's nail art look with hello kitty polish, swirl marble nails and hearts in pink and white














Thuis doen we niet echt aan valentijn,
maar ik vind het wel leuk om er online iets mee te doen,
ik heb een nagellak tutorial gemaakt.
Mijn man en ik zijn altijd al een beetje allergisch
geweest voor alle commerciƫle "feest" dagen.
Daar valt valentijn ook onder.
Liever doen we gewoon spontaan iets leuks voor elkaar,
op een moment dat het goed uit komt.
Stiekem vind ik de kitsche kant van Valentijn wel grappig,
maar ik zou er geen geld aan uit
geven. Ik heb besloten om een nagellak tutorial te
maken met spullen die ik toch al
in huis had, even lekker creatief bezig zijn.
Dit is wat je nodig hebt:
Blanke lak (base/top coat) , witte lak, donker roze lak, licht roze lak,
tandenstoker en een stukje papier.
En een beetje tijd.
Deze nagel look is ook leuk voor je dochter! 
In de video laat ik precies zien hoe je te werk moet gaan.

Heb jij nog plannen met valentijns dag?! 



~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels:

35 36 37 38