01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Shoppen en lunchen met een peuter in Utrecht 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Shoppen en lunchen met een peuter in Utrecht

34
fitting room, lady coming out with a toddler

Het is al heel erg lang geleden dat ik voor het laatst voor mezelf ging winkel. Deze keer ging ik met een vriendin en mijn zoontje Danny.
Stiekem vond ik het wel een beetje spannend om weer eens voor mezelf te gaan winkelen
met Danny erbij, voorheen deed ik het gemakkelijk met hem in de draagdoek of draagzak.
Maar daarvoor is hij nu toch echt te zwaar aan het worden (Hij is nu 2 jaar).
Ik draag ik hem nu vooral in het openbaar vervoer en op drukke plekken.
De rest loopt hij zelf. Danny blijft gelukkig altijd goed bij me, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
Ik kies ervoor om niet met een buggy te gaan omdat ik daar alleen maar mee loop te hannesen.
In de bus is het altijd een gedoe en Danny wilt er meestal ook niet zo lang in zitten.
Als we naar Japan gaan, nemen we er wel eentje mee, deze moeten we nog aanschaffen.
Daar lijkt het me wel handig omdat hij waarschijnlijk door de jetleg overdags wat meer zal slapen
en dan kan hij dat in de buggy doen.
Danny is helemaal gek op bussen en treinen, met de bus gingen we naar Utrecht en op het
station zijn we eerst bij de treinen gaan kijken, hij vond dat geweldig, een goede start van de winkel dag!
Het is een aanrader om op het centraal station de buitenom weg te nemen langs de treinen.
Voorbij het station richting de stad heb je een Nijntje beeld, dit is ook erg leuk om even te bekijken.
Vervolgens zijn we de stad in gegaan en hebben we bij aardig wat winkels gekeken.
Ik heb Danny daar steeds zijn gang laten gaan zodat het voor hem leuk bleef.
Als hij bijvoorbeeld ergens wilde kijken dan gingen we met hem mee.
Zo bleven we allemaal tevreden.
Ik was al heel lang opzoek naar een vestje en ik was blij verrast toen ik een heel rek vol vesten in de sale 
zag bij Lola Liza in Utrecht, ik was hier nog nooit geweest, maar mijn vriendin is gek op dit merk.
Ik nu ook! Wat een leuke kleding hebben ze daar.
Van het kleding passen hebben we een feestje gemaakt en Danny deed gezellig mee.
Vervolgens zijn we gaan lunchen bij Stan en co, hier was ik ook nog nooit geweest.
We hebben hier heerlijk gegeten en het is er behoorlijk kindvriendelijk.
50% van de bezoekers was er met een kind of baby, het restaurant is ruim ingericht en er zijn
veel gezonde opties qua eten, ook gluten en koemelk vrij.
Het enige nadeel vond ik de verschoon plek die ik overigens niet heb gebruikt, 
dit was een plank die je boven het toilet naar beneden kon doen, dat lijkt me
totaal niet fijn voor een baby en voor mij was het te hoog. Voor Danny had ik luierbroekjes mee,
dus hij kon staand een andere luier aan. Helaas durft hij nog niet naar de WC op een groot toilet.
Ik heb echt genoten van deze dag en in de bus naar huis was Danny in slaap gevallen.
Thuis kon ik toen even rustig alles opruimen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Natuurlijk heb ik alles gefilmd voor mijn week vlog, kijk je mee?!
Hoe pak jij het aan als je gaat winkelen?



~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: ,

35 36 37 38