01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Disney Tsum Tsum figuren en Jan rijdt rond vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Disney Tsum Tsum figuren en Jan rijdt rond vlog

34
tsum tsum stapel figuren daisy duck en sully monster inc

In mijn nieuwe vlog doe een unboxing en review van Disney Tsum Tsum figuren.
Komt Jan rijdt rond filmen tijdens de fotoshoot van de 
meidengroep Camee die ik fotografeer.
Ik laat onze nieuwe maxi cosi noa buggy zien die heel klein kan opvouwen.
Onze zoon Danny heeft een controle in het ziekenhuis voor logopedie
en hij helpt in het huishouden.



Disney heeft sinds deze maand nu ook in Nederland de schattige Tsum Tsum
figuren te koop. Deze zijn al een grote rage in bijvoorbeeld Japan.
De Tsum Tsum figuren zijn er in 50 verschillende soorten.
Als Disney liefhebber is het super leuk om deze figuren te sparen.
In mijn vlog doe ik een unboxing, in de verpakking kan ik zie dat ik sowieso Daisy
duck krijg, maar het andere figuurtje is nog een verrassing.
Sommige figuren zijn ook wat zeldzamer dan de andere.
Ik ben bijvoorbeeld gek op Alice in Wonderland en precies Alice is een van de
zeldzame figuurtjes. De figuren voelen heel apart aan, een beetje zacht.
Ze zijn zo gemaakt dat je ze makkelijk op elkaar kunt stapelen om zo je verzameling
bij elkaar neer te kunnen zetten. 
Er bestaan ook sleutelhangers waarin je het figuurtje makkelijk
kan mee nemen en er zijn ook plushe versies van.
Ik vind ze er allemaal super schattig uit zien en ik ga in de toekomst zeker ook
nog een verpakking aanschaffen.



Abonneer op mijn Youtube kanaal: http://bit.ly/1WabTPI

Deze blog is in samenwerking met een bedrijf tot stand gekomen.

Labels: ,

35 36 37 38