01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Paas kuikens van wol draad 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Paas kuikens van wol draad

34
Ik heb een tutorial gemaakt voor deze schattige kuikentjes, bekijk de video!
Met feestdagen heb ik als het om geloof gaat niet veel,
maar ik vind vaak de vrolijke decoraties
wel erg leuk. Normaal maak ik altijd al van het draad 
dat ik over heb van het haken mini pompoms.
En toen bedacht ik me ineens dat je er ook makkelijk een kuikentje van kunt maken,
heel simpel,
zonder een speciale pompom vorm.
Ik gebruik gewoon een vork om het draad omheen te draaien.
De vorm van de kuikentjes zijn anders dan de meeste die je voorbij ziet komen.
Deze kuikens hebben een wat wilder kapsel haha.
Ga je ze ook proberen te maken? Of ga je iets anders zelf maken voor pasen?


~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels:

35 36 37 38