01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Voedingskussen Allesmama winactie en vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Voedingskussen Allesmama winactie en vlog

34
Afgelopen week heeft Danny weer lekker gespeeld.
We zijn op bezoek geweest bij mijn opa, de overgroot opa van Danny.
Danny maakt van het eten een smeerboel.
Onder het genot van sashimi hebben we de finale van Wie is de mol gekeken
en mijn mol heeft gewonnen!!

Aan het einde van de video heb ik een 
win actie voor een mooi en handig voedingskussen naar keuze van
de website Allesmama. De winactie is alleen voor Nederland.
Op het moment heeft ze ook een mooie zomer kortings actie op haar site.


*Hoe doe je mee aan de win actie?
Like Allesmama op Facebook
Like Leyla Fashion op Facebook
Like het berichtje van de winactie op mijn Facebook pagina
en laat een berichtje achter beantwoord hierin de volgende vraag:
Hou oud is je kindje die op het moment borstvoeding krijgt?
Of hoe lang ben je zwanger?
Extra: Word abonnee op mijn Youtube kanaal

De winnaar word bekend gemaakt in de vlog van 15-03-2016
De winnaar dient zichzelf te melden, gebeurt dit niet,
dan word er een nieuwe winnaar gekozen! Veel succes allemaal!



Deze blog is in samenwerking met een bedrijf tot stand gekomen.

Labels: ,

35 36 37 38