01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Japan Tokyo reis schema en planning 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Japan Tokyo reis schema en planning

34




Nog een paar weekjes en dan gaan we naar Japan. Ik vertel jullie over onze plannen, lees je verder?
Super spannend vind ik het worden, het komt nu steeds dichterbij!
We gaan naar Tokyo en dat is 11 uur vliegen.
In mijn laatste vlog vertel ik over alle plaatsen die op onze planning staan en 
ook waarom we daar graag heen gaan.
Het lijkt me erg leuk om van jullie te horen of er dingen zijn die je graag zou willen
terug zien in de vlogs die ik in Japan ga maken, waar ben jij benieuwd naar?
Wij zijn al heel vaak geweest en dan is het leuk om te weten wat iemand die
er nog niet zo veel van af weet interessant zou vinden.
Dus laat je een berichtje achter?

Waarschijnlijk zal je de komende tijd wat vaker de voorbereidingen op onze reis voorbij zien
komen in mijn vlogs en ja daarna vlog helemaal vanuit Japan, toch wel bizar dat, dat gewoon maar zo kan.
10 jaar gelden had ik echt een crappy camera haha, maar alsnog zijn die beelden wel bij
RTL boulevard terecht gekomen ( Ik had destijds nog een winkeltje, die nu alleen nog online is)
Het bizarre is dat die video inmiddels al meer dan 67.000 keer bekeken is!

Maar goed het gaat nu eigenlijk om de volgende video: 



~Leyla

*Ook geplaatst op Mamaplaats*

Labels:

35 36 37 38