01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: LeylaFashion Youtube channel intro getekend portret van gezin 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

LeylaFashion Youtube channel intro getekend portret van gezin

34




Ik wilde graag een nieuwe intro op mijn Youtube kanaal en dit is het resultaat geworden.
Aangezien ik nu echt vooral filmpjes maak met mijn gezin wilde ik graag een nieuwe
intro video hebben. Al vaker zag ik van die leuke illustraties voorbij komen die er dan
ook in gebruikt werden. Toevallig zag ik dat een vriendin van mij de illustraties had gemaakt
voor een internet bedrijfje en dus vroeg ik haar of ze misschien ons gezin wilde tekenen.
Het resultaat is super leuk geworden! Het is ook nog eens een bewegend plaatje geworden.
Dit kon ik gelukkig zelf zo in mijn video bewerkingsprogramma neer zetten en zelf de snelheid bepalen.

Neem je een kijkje? https://youtu.be/tINuWE0VayU
Wat vind je er van?

~Leyla

*Ook geplaatst op Mamaplaats*

Labels: ,

35 36 37 38