01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Bandajanas de slipper trend van deze zomer 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Bandajanas de slipper trend van deze zomer

34


In de zomer draag ik graag slippers, dus was ik blij verrast dat ik de
slipper van Bandajanas mocht uit proberen.
Deze slippers kan je helemaal aanpassen naar je eigen smaak.
Kies de basis slipper, banden en accessorizes en zo stel je zelf je
ideale slipper samen.




Stiekem ben ik gek op roze, dus heb ik roze banden gekozen
en ook donkere banden die beter passen bij donkere outfits.
Omdat beide banden een lichte kleur erdoor heen hebben lopen
vond ik de lichte basis slipper er het beste bij passen.



Tijdens onze vakantie in Japan heb ik ze uitgebreid getest en ik vind ze heerlijk!
Niet meer knijpen met je voeten omdat je bang bent je slippers te verliezen,
maar heerlijk ontspannen lopen.



De banden zijn heel gemakkelijk te verwisselen en in mijn Youtube video
laat ik jullie zien hoe ik ze het liefste knoop, namelijk met een platte knoop
in plaats van met een gewone knoop.
En natuurlijk zie je de slippers in actie, veel kijk plezier!
Ons zoontje Danny wilde ook heel graag in beeld, dus die komt ook even voorbij.




Op het moment is er op de Facebook pagina van Bandajanas een win-actie!

Veel succes!

Foto's door: https://www.facebook.com/hennie.ummels.photography
Deze blog & give-away is in samenwerking met een bedrijf tot stand gekomen.



Labels: ,

35 36 37 38