01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Rosti Mepal Fruit Nijntje Set en Japan Vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Rosti Mepal Fruit Nijntje Set en Japan Vlog

34
Nijntje fruit rosti mepal lunchbox en beker

Van Rosti Mepal had ik de super leuke Fruit Nijntje set mee naar Japan .
Wij zijn helemaal fan van Nijntje dus paste perfect bij onze reis uitrusting naar Japan.


Ik heb hier dankbaar gebruik van gemaakt en het kwam heel vaak van pas.
Voor de heen vlucht had ik de lunch van Danny in het kleine lunchboxje gedaan
en mijn lunch zat in de grote lunchbox.
Toen de lunch op was heb ik in het vliegtuig beide boxjes omgespoeld en afgedroogd.
Toen er dingen van onze maaltijden aan boord overbleven heb ik die er vervolgens in gedaan.
( een broodje voor Danny, fruit voor mezelf).
Zo konden we dit later nog rustig op eten.
Daarnaast waren de bekers super handig in het vliegtuig,
want zo had je altijd drinken bij de hand.
Ik had ze leeg mee genomen en gevuld in het vliegtuig,
aangezien je bij de douane geen vloeistoffen mee mag nemen.
Ook in Japan zijn de boxjes elke dag mee op pas gegaan.
Die van Danny gevuld met broodjes, die van mij met verschillende snacks.
Helaas verkopen ze in Japan bijna geen glutenvrij brood, pas tegen het einde
van de reis vond ik een winkel die het verkocht, maar dat was niet zo lekker.
De beker met draai dop vulde ik steeds met groene thee, daar is Danny gek op.
En de andere beker deed ik gewoon water in.
De boxen en bekers zijn makkelijk schoon te maken, ik had wel wat
dreft mee in een reis flesje zodat ik altijd alles goed schoon kon maken.




En natuurlijk is alles ook mee geweest met onze picknick,
die ook te zien is in mijn nieuwste Japan vlog.



Vind je deze Nijntje producten ook zo leuk?!
Dan heb je nu de kans om een set van 1 beker en 1 lunchbox te winnen!

~Hoe doe je mee aan de win actie? ACTIE IS VOORBIJ!
* Like Rosti Mepal op Facebook.
* Like Leyla Fashion op Facebook.
* Like het berichtje van de win actie op mijn Facebook pagina.
Tag je vrienden in het bericht, hoe meer tags, hoe meer win kans! 
* Extra: Word abonnee op mijn Youtube kanaal.
* Extra: Deel het Facebook bericht.
{Maandag 30 mei maak ik op Facebook de winnaar bekend}

Deze blog & give-away is in samenwerking met een bedrijf tot stand gekomen.

Labels: , ,

35 36 37 38