01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Afvallen met suiker ? 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Afvallen met suiker ?

34






Uit onderzoek van de consumentenbond blijkt dat dieƫt shaken en repen vol suiker zitten.
Toen ik gisteren dit nieuws las vroeg ik me meteen af waarom hier onderzoek naar nodig is geweest. Is het nu echt zo moeilijk om eens de ingrediƫnten op de verpakking van een product te lezen? Zo kan elke leek een onderzoek doen en zien dat je net zo goed een snikker kan eten in plaats van zo'n reep. Elke keer is het blijkbaar toch weer nodig om mensen wakker te schudden, de keer hiervoor was met de pakjes drinken voor kinderen.
Waarom is het toch elke keer weer nodig dat het in het nieuws komt?
Het zou handig zijn als mensen zich allemaal eens bewust gaan worden van de voedingsindustrie die ons dik en verslaafd aan suiker wilt hebben.
Dit begint al met de vele onnodige suikers in baby poedermelk en voeding.
Die industrie heeft niet veel aan mij.Natuurlijk eten we wel wat suiker.Mijn favoriete Kokos koekjes die ik zelf bak, daar gaat gewoon suiker in!En een glaasje appelsap lust ik ook wel.Maar voor tussendoortjes etc. Kies ik liever voor fruit, noten, kaas of mijn eigen koekje ;)
Afvallen is hier ook vrij simpel gegaan.Gewoon geen toetjes en foute tussendoortjes en de 3 maaltijden gezond eten.Lijkt me ook een stuk makkelijker vol te houden dan elke dag dezelfde shakes of repen,daarnaast is het ook natuurlijk een stuk goedkoper om het zelf te doen.
Lees hier het volledige artikel van de Consumentenbond
http://www.consumentenbond.nl/morello-bestanden/gi...
~Leyla

Labels:

35 36 37 38