01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Geek shopping in Amsterdam opzoek naar Japanse dingen en Sushi 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Geek shopping in Amsterdam opzoek naar Japanse dingen en Sushi

34
Met een goede vriendin ging ik naar Amsterdam.
Gewoon even shoppen en lekker lunchen.
Op zo'n moment kan je even compleet ontspannen,
met Danny erbij ben je toch continue bezig met hem.
Eigenlijk had ik niks nodig, maar natuurlijk heb ik wel wat dingen gekocht!
Een super leuke jurk, een t-shirt voor mijn man en sokken voor Danny.
De jurk is een beetje in Game of Thrones stijl waar ik echt gek op ben!
Ik moest alleen wel de bandjes in nemen, want die waren veelste lang.
Ik laat je de winkel Popcult van binnen zien, deze winkel is gevuld met
game en animatie items.
In Amsterdam zit echt een heerlijk Sushi restaurant, genaamd "Sushi",
hij zit in de Taksteeg, echt een aanrader om heen te gaan als je in Amsterdam bent.
Ik denk dat ik daar nu al 7 jaar kom, maar niet zo vaak, aangezien ik misschien maar 
1 a 2 keer per jaar naar Amsterdam ga.
Heb jij een favoriete winkel of restaurant in Amsterdam?


*Ook geplaatst op Mamaplaats*

Labels: , ,

35 36 37 38