01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Homei Little Twin Stars glitter nail polish review 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Homei Little Twin Stars glitter nail polish review

34
​Eerlijk gezegd kocht ik de nagellak vooral door de schattige verpakking.
​Heb je dat ook wel eens? Dat je iets koopt omdat de verpakking er zo leuk uit ziet?
​Ik liep al een tijdje te stoeien met een goede plek om dit soort video's te filmen.
​Ik denk dat ik nu wel de juiste plek en opstelling heb gevonden, wat vind jij?
​Ik vond ook nog eens het perfecte liedje dat bij de video past.

​En nu is het trouwens weer tijd om mijn nagels af te knippen haha!
​Ze groeien zo verschrikkelijk snel en met een kind is dat niet heel handig,
​voor dat je het weet krab je hem per ongeluk!
​Ik knip ze niet helemaal kort hoor, dat vind ik zo raar aanvoelen.

​Veel kijk plezier.



*Ook geplaatst op Mamaplaats*

Labels:

35 36 37 38