01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Japan vlog : Reizen met de bus en vliegtuig in Tokyo 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Japan vlog : Reizen met de bus en vliegtuig in Tokyo

34
De laatste vlog vanuit Japan, ik heb wel heel veel extra gefilmd in Japan,
dus ik zal nog wel losse Japan talk video's gaan plaatsen.
Dit zullen niet allemaal "mama" onderwerpen zijn,
dus als je nieuwsgierig bent kan je 
zelf mijn Youtube kanaal in de gaten blijven houden.
Na deze vlog zullen de vlogs door blijven gaan in Nederland.

Om stress op de vliegdag te voorkomen hebben
we de laatste dag een kamer in een airport hotel genomen.
Het vliegveld van Tokyo, ligt op ruim 2 uur rijden met de bus vanaf Shinjuku.
Zo merk je dus dat Tokyo echt heel groot is!
Danny was al een beetje moe,
dus voor de zekerheid had ik hem in de draagzak gedaan.
Mocht hij in slaap vallen dan had ik mijn handen vrij
en zou ik hem makkelijk bij aankomst uit de
bus kunnen tillen en vervolgens ook nog onze bagage mee kunnen nemen.
Uiteindelijk heeft hij niet geslapen en vooral naar buiten zitten kijken.

Het airport hotel waar we verbleven was echt super!
Met een geweldig uitzicht op het vliegveld.
Bij het ontbijt de volgende ochtend was
Danny zich aan het uitsloven voor een ander kindje
en viel hij van de trap af, oeps!!
En toevallig stond de camera op dat moment aan.

We konden heel rustig naar het vliegveld met
een pendel bus en heel voorspoedig konden we inchecken en het boarden.
Het opstijgen blijft natuurlijk altijd een beetje spannend,
dus ik blijf tegen Danny vertellen
wat er gebeurt tijdens het opstijgen,
je kan dit in de video terug zien.
In het vliegtuig haalde ik weer
Danny's vliegtuig speelset tevoorschijn die de hele 3 weken in 
Japan verstopt heeft gezeten,
dus hij vond het meteen weer geweldig om hiermee te spelen
en is er uren mee zoet geweest,
natuurlijk waren er ook veel andere dingen die hij leuk vond
om te doen in het vliegtuig,
maar of de andere reizigers daar nou zo blij mee waren?!
Bekijk de vlog om te zien wat ik bedoel.

Inmiddels zijn we dus al weer in Nederland, 
en binnenkort komen er leuke nieuwe video's.
Bijvoorbeeld mijn bezoek aan
de ouders natuurlijk beurs afgelopen weekend.

Heb jij nog handige reis tips?!



*Ook geplaatst op Mamaplaats*

Labels: ,

35 36 37 38