01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Kinderziektes bij volwassenen door niet vaccineerders 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Kinderziektes bij volwassenen door niet vaccineerders

34



















Ja ja, je hoort het goed! Als volwassene kan je last krijgen van kinderziektes. Ik heb last gehad van een hele vervelende, 1 jaar lang!
Nu de discussie over wel en niet vaccineren weer op laait, wil ik even mijn verhaal kwijt.
Er is inderdaad nog veel wat we niet weten over vaccineren.
Ik wist bijvoorbeeld niet dat veel vaccines maar beperkt werken, het beschermt je in de kwetsbare kindertijd.
Veel ouders die vroeger wel ingeënt zijn en nu hun eigen kinderen niet inenten leven met een schijn idee.
Ze denken zelf toch niet meer ziek te kunnen worden, maar helaas kan dit wel!
Wil je dit?! Wist je dit?! Zo kan je dus ook andersom je eigen kind besmetten.
En dan hebben we het nog niet over alle babies die nog te jong zijn en nog niet de entingen gehad hebben.
En verder heb je nog de mensen met een slechte gezondheid en ouderen.
Allemaal lopen deze de kans om besmet te worden door iemand die niet is ingeënt met een vervelende/dodelijke ziekte.
Want ja, je kan er ook dood aan gaan. 
En dan vergeet ik bijna nog de zwangere, die een miskraam of een kindje met een afwijking kunnen krijgen na een besmetting.
Nu denk je vast, je bent nu ons alleen maar bang aan het maken...
NEE! Ik maak je niet bang, ik schrijf de feiten.
Toen ik op het MBO zat en stage liep op een buurthuis met kinderen ben ik besmet geraakt met Kinkhoest, 
ik heb 1 jaar lang gehoest! Het was verschrikkelijk!! 
Maar gelukkig ben ik er niet aan overleden, wat bij een baby wel kan gebeuren.
Het hele punt van vaccineren is om de ziektes totaal uit te bannen, maar dat zal zo nooit werken..
Ze blijven de kop op steken door de mensen die niet vaccineren.
~Leyla

*Ook geplaatst op Mamaplaats*

Labels:

35 36 37 38