01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Nieuwe Speelplaats in Bilthoven Planetenbaan 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Nieuwe Speelplaats in Bilthoven Planetenbaan

34 Het heeft heel wat tijd en moeite gekost,
maar de nieuwe speelplaats is er en

de opening is inmiddels achter de rug.
Ik heb daarvan natuurlijk ook een vlog gemaakt!
Kijk je mee?

 
Nu de opening geweest is ben ik nog steeds wel met de speeltuin bezig.
De gemeente ging ons ineens negeren,
terwijl er nog hinkel tegels en een knikkerpot geplaatst moet worden.

En er is een gedeelte van het oude duikelrek zoek.
Heel jammer dat het dan net niet helemaal af is.
Ik blijf mailen en bellen en hoop op een goede afloop.
Daarnaast is ineens de politiek wakker geworden en werd ik
gevraag om bij een bijeenkomst te spreken.


Ik wil me voor het "buiten" spelen in blijven zetten, dus via onze Facebook pagina blijven
we ouders op de hoogte houden van nieuwe activiteiten in de speeltuin.

Het is echt al een stuk drukker als voorheen in de speeltuin,
echt super leuk om dit te zien.

Het liefst gaat Danny er elke dag heen!

*Ook geplaatst op Mamaplaats*

Labels: ,

35 36 37 38