01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Magische lippenstift op een verjaardag vlog - Barry M Genie 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Magische lippenstift op een verjaardag vlog - Barry M Genie

34











De nieuwe week vlog is weer online.
Ik ging naar de verjaardag van een vriendin waar we
de lippenstift van Barry M Genie ontdekken .
Danny moest naar het ziekenhuis voor een dag opname . 
Over deze ziekenhuis opname schreef ik eerder al hier.http://leylafashion.blogspot.nl/2016/07/koemelk-allergie-provocatie-test-in-het.html

Een keer per jaar eet ik glutenvrije kersenvlaai en dat is altijd
bij de verjaardag van Manon haha, ik kijk er altijd erg naar uit ;)
Sowieso is het er altijd gezellig want er zijn vaak oude bekenden
en andere vriendinnen aanwezig.
Deze keer ben ik er zonder Danny heen gegaan,
dat was voor mij wat rustiger ivm. het reizen met openbaar vervoer
en gewoon even kletsen zonder de hele tijd op Danny te letten
is ook wel prettig.

Ik had net mijn haar geverfd, dus voor deze gelegenheid had ik
het ook meteen even leuk een beetje in de krul gedaan.



Vestje: Angelic Pretty (Japan)
Rok: Gramm (Japan)
Schoenen: Paul Green

Om dit af te sluiten nog een schattige foto van Danny
met cavia Punky. Danny is echt maatjes met hem,
in de vlog zie je ze ook samen.



Veel kijk plezier!


~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , ,

35 36 37 38