01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Make-up uit Japan - Canmake cream cheek & lip stain review 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Make-up uit Japan - Canmake cream cheek & lip stain review

34

Als ik in Japan ben koop ik altijd veel make-up producten.
Japan loopt vaak voor als het gaat om nieuwe trends.
Ik ben gek op de kawaii looks, Canmake is een van de bekendste merken
in Japan als het gaat om schattige make-up.

De verpakkingen van dit merk zien er ook altijd heel erg mooi uit.


Een foto die is geplaatst door Leyla Ummels, vlogger (@leylafashion) op


Toen ik deze Canmake cream cheek kocht kreeg ik er een goodybag bij
met samples en een mini handdoekje.
Dit soort doekjes hebben veel mensen in Japan op zak.
Het is ideaal met warm weer om wat zweet weg te vegen of om je handen
af te drogen na het handen wassen bij een openbaar toilet
(daar is niet altijd
papier ed. om je handen af te drogen).



Today I will upload a video about this popular makeup brand item from Japan. Canmake cream cheek, cheek and lip stain. I got a free hand towel when I bought it and samples. Www.youtube.com/leylafashion #japantalk #Canmake #makeup #makeupvlogger #beautyvlogger #cheekstain
Een foto die is geplaatst door Leyla Ummels, vlogger (@leylafashion) op


Speciaal voor #Japantalk op mijn Youtube kanaal heb ik een video gemaakt
waarin het product swatch, review en het is meteen een tutorial voor een kawaii
blush look.


Labels: , ,

35 36 37 38