01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Peuter met nachtmerries 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Peuter met nachtmerries

34









Afgelopen nacht begon Danny ineens te gillen, hij slaapt tussen ons in,
dus ik pakte hem meteen vast om hem te troosten en rustig te krijgen.
Het was niet meteen duidelijk wat er aan de hand was,
maar hij zei wel dat hij moest plassen.
Eenmaal weer wat tot rust gekomen op het potje begon hij te vertellen.

Danny is nu 2 jaar en 7 mnd oud.
Dit is de eerste keer dat hij vertelt over een nachtmerrie.
Hij vertelde dat hij een grote vogel zag die vloog,
ondertussen deed Danny
de bewegingen van vleugels met zijn armen na.
Hij was bang van de vogel en hij moest er van schrikken.
Toch vond hij hem ook wel mooi.
Hij bleef dit alles een aantal keren herhalen.
Het had veel indruk op hem gemaakt deze nachtmerrie.
Ik heb hem uitgelegd dat vogels niks doen en
dat dit niet echt was gebeurd en dat het een droom was
en dat er niks kan gebeuren, mama en papa zijn bij je.
Ik hoop dat hij dat een beetje begreep.
Vervolgens heeft hij gelukkig de nacht rustig geslapen.

Ik vraag me enorm af wat hij voor deze tijd allemaal heeft gedroomd.
Al sinds hij 4 mnd oud was (na zijn eerste operatie) is hij heel vaak
gillend en in paniek wakker geworden. Ik ben blij dat hij er nu over kan
praten en dat wij hem gerust kunnen stellen.

Kan jou kind al vertellen over nachtmerries? 
Zo ja, wat heeft jouw kind dan al gedroomd?


~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels:

35 36 37 38