01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Pure producten van 4NaturalKids 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Pure producten van 4NaturalKids

34












Onlangs kwam ik de nieuwe Safari collectie van 4NaturalKids tegen,

deze mooie collectie met vrolijke dieren prints sprak me zo erg aan,
dat ik dit graag met jullie wil delen.
De printjes bestaan uit verschillende dieren: de aap, neushoorn, leeuw en olifant.
Ze zijn een knipoog naar de savanne van Afrika.
4NaturalKids werkt met natuurlijke en biologische 

materialen die vrij zijn van giftige stoffen.
De producten worden met de hand gemaakt en de prints worden 

met water gedragen inkt op een ambachtelijke wijze gedrukt.
Baby’s kunnen met de pure producten van 4NaturalKids veilig knuffelen en spelen.




De Safari collectie bestaat uit een mooie grote Bad cape,

Speendoek, Wagenspanner en Rammelaar met bijtring.
De rammelaar met bijtring is mijn persoonlijke favoriet.
Toen Danny nog baby was had hij ook een bijtring van onbewerkt hout.
De rammelaar is gemaakt van biologisch katoen met een vulling van biologisch wol.



Speciaal voor mijn volgers mag ik 1 rammelaar een naar keuze weg geven.
~GESLOTEN: Hoe doe je mee aan de win actie? 
* Like 4NaturalKids op Facebook.
* Like Leyla Fashion op Facebook.
* Like het berichtje van de win actie op mijn Facebook pagina.
Vertel welk Safari dier jouw favoriet is en
tag je vrienden in het bericht, hoe meer tags, hoe meer win kans! 

* Delen = lief !
{Maandag 25 Juli maak ik op Facebook de winnaar bekend}

Ik heb zelf het bedrijf benaderd voor de give-away, dit is geen gesponsord bericht

Labels: , , ,

35 36 37 38