01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Rook verbod in de speeltuin 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Rook verbod in de speeltuin

34

















Vandaag is het in alle media, het longfonds ziet het liefst dat alle speeltuinen rookvrij worden. Lees mijn mening..
Kinderen roken mee en zien een verkeerd voorbeeld.
Het longfonds ziet dit als de reden om speelplaatsen in Nederland rookvrij te laten worden.
(Bron)Aangezien ik dagelijks met Danny in de speeltuin ben heb ik hier zeker ook een mening over.
Van mee roken heeft hij echt geen last, eerder heb ik er zelf wel eens last van.
Mocht dat zo zijn dan ga ik gewoon ergens anders staan.
Wat ik wel verschrikkelijk ranzig en vervelend vind is 
dat heel veel mensen de peuken gewoon op de grond gooien en laten liggen!
Kleine moeite om het na het uit maken even in de prullenbak te gooien toch?
Kleine kinderen pakken het op, bah! Daar heeft dan iemand met zijn mond aan gezeten..
en je weet hoe kinderen zijn, veel verdwijnt ook weer richting hun eigen mond!
Danny heeft nu de leeftijd dat hij weet dat het BAH is, maar kleinere kindjes snappen dat nog niet.
Ook zijn er veel kinderen die in het zand spelen en ja, zelfs daar liggen peuken.
Van de gemeente heb ik een pakstok gekregen om soms even zelf maar wat op te ruimen,
maar eigenlijk vind ik het belachelijk dat dit nodig is.

Alleen al om de reden dat de speeltuin schoner zou worden zo ik voor een verbod zijn,
niet perse voor het mee roken.

Wat is jou mening? Ervaring? Laat het me weten!
~Leyla

*Ook geplaatst op Mamaplaats*

Labels:

35 36 37 38