01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Waarom ik gek ben op Japan 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Waarom ik gek ben op Japan

34


















In 10 jaar tijd zijn wij al 8 keer naar Japan geweest.
In deze blog en video leggen mijn man en ik uit waarom wij er zo graag heen gaan.
Mijn man en ik zijn al bijna 12 jaar samen.
In die tijd zijn wij al 7 keer naar Japan geweest,
de eerste keer was 10 jaar geleden.
Destijds bestond Facebook nog niet,
waren de digitale camera's niet al te best en was
Japan nog niet echt Engels vriendelijk.
Het begon allemaal met mode. De Japanse gothic lolita kleding stijl.
Dit is een popperige stijl met rokken, petticoats en blouses met pofmouwen.
Ik zelf droeg destijds gothic kleding en ik raakte erg geïnteresseerd
in deze aparte kleding stijl.
Mijn moeder had een winkel pand en we besloten om te proberen
om deze kleding hierheen te halen.
Daar tegenover stond dat ik langs zou gaan bij de kleding merken in Japan.
Gelukkig zag mijn man dit wel zitten en zijn we er samen heen gegaan.
Sindsdien zijn we gek op het land en willen we er steeds weer heen.
Ik kwam in contact met RTL Boulevard en die vroegen mij vervolgens
om tijdens onze reis te filmen, de lolita kleding komt er in voor
en een stukje over de uitverkoop in Japan.
De uitverkoop daar is echt enorm! Meestal zo rond de 50-80% korting,
minder zie je haast niet.
Ook heb je daar het fenomeen Lucky bags in het Japans heet dat Fukubukuro.
In de video leg ik uit wat het is.
Ook praten we nog over eten en een grote fout die ik
had gemaakt met het boeken van het hotel.
In de video zie je ook wat beelden van 10 jaar geleden, ook hoe ik er toen uit zag.
Veel kijk plezier!
Heb jij ooit wel eens een gothic lolita in Nederland gezien?
Droeg jij vroeger een alternatieve kleding stijl??
Voordat ik gothic droeg was ik Alto.
~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: ,

35 36 37 38