01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Harry Potter and the Cursed Child Gothic Lolita Evenement 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Harry Potter and the Cursed Child Gothic Lolita Evenement

34






















Omdat er een nieuw Harry Potter boek uit is heeft de Nederlandse
gothic lolita community een Harry Potter thema dag georganiseerd in Amsterdam .
Bij Waterstones gingen we het boek kopen en daarna zijn we
naar de Waag gegaan voor een tea party ( high tea ) .

Voor deze dag droeg ik een zwarte gothic lolita outfit met rode accenten .
Het rode tasje heb ik zelf gehaakt .
De tas is in de kleuren van Gryffindor ,
dat is een van de school afdelingen van Harry Potter.
Mijn blouse is van het merk Physical drop uit Japan .
Mijn corset van Excentrique uit Japan .

De rok is van Moi meme moitie uit Japan .




Op mijn corset heb ik de speld van Gryffindor gedaan ,
deze heb ik in London gekocht bij de Harry Potter fan shop .
In 2014 waren we in London.




Ik heb toen ook een popup boek gekocht.

Dat boek is echt super gedetailleerd ! 




Vervolgens was er de high tea .
Vrienden van me hadden 
Bertie Bott's Every Flavour Beans gekocht 
en mee genomen en lieten deze aan wat vrienden proeven,
in mijn vlog kan je zien welke vieze smaken er tussen kunnen zitten!


En natuurlijk zie je ook het bezoek aan de boeken winkel en de rest van 
de dag, veel kijk plezier!

Wat is jou Harry Potter afdeling?!




~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: ,

35 36 37 38