01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Peuter leert Engels 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Peuter leert Engels

34






Danny is helemaal gek op Peppa Pig , maar ik was nog niks leuks ervan
in de winkels tegen gekomen. Knuffels heeft hij genoeg en een dekbed is niet nodig.
Toen ik in Amsterdam bij de Waterstones boekenwinkel was, kwam ik een

hoekje tegen met allemaal Peppa pig items. De boekjes spraken me het meeste aan
en ik heb het boekje gekozen die Danny waarschijnlijk het leukste vind.
Danny is ook gek op treinen, vandaar.
Het is een Engels boekje, dat is geen probleem omdat Danny al aardig

wat Engels begrijpt. Als hij tekenfilms kijkt dan zet ik ze meestal in het
Engels op. Vooral toen we in Japan waren merkte ik dat hij woorden op
begon te pikken en inmiddels kent hij al heel wat Engelse woordjes.
In Japan spraken we dagelijks Engels met vrienden of andere mensen.

Ik denk dat dit voor peuter een leuke manier is om alvast een beetje
in aanraking te komen met een andere taal. 

Een paar voorbeelden van woordjes die hij kent:
Go, Please,Car,Pink,Black,nine.
Heel erg random, maar hij gebruikt de woorden ook echt.

Onlangs was ik nog een dagje op Nijntje jacht met een bekende reis blogger
die alleen Engels spreekt, en Danny kon haar vaak goed begrijpen!
Dat is echt heel fijn! Dan voelt hij zich niet buiten gesloten omdat hij de taal
niet begrijpt.

In onze nieuwe week vlog zie je Danny het boekje uitpakken en er
over vertellen, daarnaast ontving hij nog een cadeau!
Hij had een Nijntje gewonnen via Instagram!


Veel kijk plezier!


Kan jouw kindje ook al een beetje een andere taal spreken/begrijpen?

~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , ,

35 36 37 38