01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Pokemon go met peuter spelen 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Pokemon go met peuter spelen

34



















Ik ben al heel lang fan van Pokemon , vroeger speelde ik het al op de gameboy.
Toen Pokemon Go officieel in Nederland uit kwam heb ik het natuurlijk meteen
geïnstalleerd. Ik ben het gaan spelen tijdens de wandelingen met Danny.
In de avond wandelen we vaak met z'n alle en dan is het makkelijk om
tegelijk Pokemon go aan te zetten. Onze peuter Danny snapt het spel niet
en heeft er ook geen interesse in, maar dat maakt niet uit, want
hij vind het wandelen op zich al leuk en er is een speeltuin met Pokestops ,
dus dan kan hij lekker spelen en onder tussen kan ik soms even de stops activeren.
De handelingen bij Pokemon go gaan vrij snel,
dus je kan prima op je kind blijven letten.
Je hoeft ook niet de hele tijd op je mobiel te kijken aangezien hij gaat trillen
als er een Pokemon in de buurt is die je kan vangen.
Dus ik snap niet helemaal waarom mensen ineens niet meer opletten met lopen.
Het is echt nergens voor nodig om zo gefocust te zijn op het spel.

Tijdens fietsen ed. is het daarin tegen niet heel handig om te spelen
aangezien je dan toch wel even de aandacht op de weg kwijt bent,
tenzij je bij elke stop of het vangen even gaat stil staan natuurlijk.

De beste manier om veel Pokestops tegelijk te kunnen pakken is om vanuit
de bus te spelen in de stad, vaak kom je dan in een snel tempo langs heel veel

stops. Dus mocht je eens met de bus zijn, is het het proberen waard om te kijken
of je langs stops komt en als je geluk hebt kan je ook nog een nieuwe Pokemon vangen.

In mijn weekvlog zie je me het spel spelen, daarnaast zie je ons dansen en Danny
tijdens het eten in slaap vallen.

Veel kijk plezier!



Abonneer op mijn Youtube kanaal om meer leuke video’s te ontdekken.

~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , ,

35 36 37 38