01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Rimmel Super Gel Nagellak Review 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Rimmel Super Gel Nagellak Review

34






















Ik ben gek op nagellak, maar ik vind het verschrikkelijk als het na twee dagen
al los begint te raken. Je probeert het dan nog plaatselijk bij te lakken,
maar 
dan blijft er een dikke lelijke laag over.
Als mama ben ik de hele dag bezig met mijn handen en op zo'n dag was
je heel vaak je handen en maak je dingen schoon, vaak zorgt dat er bij mij
voor dat mijn nagellak al snel lelijk wordt.

Toen ik deze Super Gel nagellak zag van Rimmel wilde ik het toch wel weer eens
proberen, zou dit de oplossing zijn?! In het schap stond dat het wel twee weken
blijft zitten! Je hebt een basis kleur lak nodig en een topcoat.
Het was voor mij even wennen om meteen een kleur lak op mijn nagels aan te
brengen, aangezien ik anders eerst een basis blanke lak er op zou doen.
Van de kleur lak moet je twee lagen aan brengen.




De nagellak heeft een fijne dikke kwast waarmee je vrij snel al je nagels
kunt lakken, ook droogt het snel, dus de 2e laag heb je ook snel aangebracht.
Hierna breng je de topcoat aan, deze heeft ook een dikke kwast.
Het geheel lijkt sneller te drogen dan "gewone" nagellak.

Na 2 dagen ziet de nagellak er nog mooi uit, die dag ga ik douchen
en meestal is dat funest voor mijn nagellak, maar deze keer blijft de lak
mooi zitten! Pas na ander halve week begint de lak te beschadigen en daarna

gaat het snel en is het tijd om het er af te halen.
Na het douchen heb ik een gedeelte er af kunnen krabben, de rest ging er
vrij gemakkelijk af met nagellak remover. Wel eerst even een beetje weken
met je watje en daarna pas gaan wrijven.

Ik ben blij dat ik dit heb geprobeerd en zal een volgende keer weer deze
nagellak kopen! Zelfs dure merken zoals OPI en Sally Hansen blijven bij mij
max maar 3 dagen mooi, dan is dit zeker wel het geld waard.
Ze zijn bij de Kruitvat 7,99 en als je geluk hebt dan is er een kortings actie.

Als je deze nagellak ook hebt geprobeerd,
laat je me dan even weten wat jij er van vind?!



~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: ,

35 36 37 38