01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: VlogVlog Voor Man Bijt Hond 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

VlogVlog Voor Man Bijt Hond

34

Al een aantal keren ben ik in het TV programma van Man Bijt Hond geweest,
de eerste keer is nu al weer 6 jaar geleden.

zelfs in Jan Rijdt rond was ik aanwezig, ik vond het dan ook echt
super jammer dat het helemaal van de TV moest verdwijnen!
Shame on you Publieke omroep! Tegenwoordig is er al zo weinig leuks bij jullie
te zien en dan ook nog eens zo'n leuk en maatschappelijk programma als
Man Bijt Hond er uit gooien!
Ik kijk inmiddels nog maar amper echt TV omdat er niks leuks meer is,
alleen soms eens een uitzending gemist en voor de rest Youtube en Netflix.
Gelukkig zijn de makers van Man Bijt Hond echte doorzetters en hebben ze
via crowdfunding een doorstart op het Internet kunnen maken.
Hier zijn nog een aantal vaste onderdelen zoals de Babbelbox te zien.
En dan ook nieuwe items, zoals Vlog Vlog waarvoor ik een serie van 5 gast vlogs maak.

Inmiddels is de eerste online! Bekijk hem nu snel!
Elke woensdag zal er een nieuwe vlog verschijnen.
Like de Facebook pagina van Man Bijt Hond zodat je niks mist.

Veel kijk plezier! :  Video link
 
Laat je me weten wat je er van vond?! Reageer hier : KLIK

Natuurlijk blijf ik ook nog op mijn Youtube Kanaal vlogs plaatsen.

Bekijk hier de Week vlog van deze week:




~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , , ,

35 36 37 38