01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Derma Eco Woman | Bodylotion en Body Oil | Review 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Derma Eco Woman | Bodylotion en Body Oil | Review

34















Sinds een aantal maanden gebruik ik
alleen nog maar natuurlijke huidverzorgings producten.
Toen we naar Japan gingen hebben we van Derma de Kids Zonnelotion uit geprobeerd en deze beviel ons goed.


Afgelopen maand kreeg ik de kans om meer van Derma uit te proberen,   namelijk de olie en lotion uit de woman lijn. De olie van Derma ruikt eigenlijk nergens naar, wat ik persoonlijk erg fijn vind. De olie is gemaakt van natuurlijke ingrediënten. De Biologische Jojoba, Amandelen en Abrikozenpit olie zorgt voor
een heerlijk verzorgde huid.
De olie is dus zonder parabenen en zonder parfum.
Van dat laatste droogt je huid als nog uit, dus dan kan je blijven smeren.
Deze blog is erg duidelijk over het effect van parfum op jouw gezondheid en op die van andere.
De olie smeert heel gemakkelijk uit en met de spray dop kan je makkelijk dozeren.   De olie trekt snel in en laat geen plakkerige laag achter.

De lotion is ook gemaakt van natuurlijke biologische ingrediënten,
onder andere Abrikozenolie, Aloë vera en Vitamine E. De lotion voelt aan als een creme, dus je moet even je best doen om hem goed uit te smeren, ideaal om je droge huid goed te verzorgen. De lotion trekt ook goed in.
De lotion ruikt wat naar Aloë, maar niet heel sterk. Zowel de olie als de lotion hebben mij geen huid reactie gegeven,
wat ik vroeger met " Niet Natuurlijke " producten altijd wel had, vooral zo'n branderig gevoel op de plaatsen waar je had geschoren was
niet bepaald prettig. In tegenstelling tot die pijn, geven de producten van Derma juist een heel fijn verzachtend gevoel.
Foto van Instagram gemaakt tijdens Kiind Festival














Eind oordeel : Twee hele fijne verzorgingsproducten die ik vaak ga gebruiken!
Onlangs is er de webshop www.PureNordic.nl geopend waar je alle Derma producten en ook Nagellak kan kopen.

Wat is jouw favoriete olie of lotion voor na het douchen / bad ? Of ga je ook Derma uit proberen? Ik hoor het graag!
~Leyla
www.facebook.com/leylafashion


*Deze blog is in samenwerking met een bedrijf tot stand gekomen.

Labels: , , ,

35 36 37 38