01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Glutenvrij bij de Lidl 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Glutenvrij bij de Lidl

34

De Lidl had een week actie met glutenvrije producten.

Een groot gedeelte hiervan heb ik gekocht en geprobeerd.
Ik hoop dat de Lidl dit ook gaat opnemen in het vaste assortiment,
want het doet zeker niet onder aan andere merken!
En de prijs is natuurlijk bij veel producten net iets voordeliger.

Op de verpakkingen valt het op de producten in verschillende landen
geproduceerd worden, grote kans dat het uit fabrieken komt die
ook voor andere merken producten maken.
Alle koekjes zijn heerlijk, al kruimelen de chocolate chip cookies wel heel erg.
Het brood lijkt op het zelfde formaat brood van Schär,
even in het broodrooster en het is heerlijk.
De diepvries producten moet ik nog proberen,
maar ik heb al goede verhalen er over gehoord.

Inmiddels is er een ware Glutenvrije actie los gebarsten om
de producten in het vaste assortiment te krijgen,
wil je ook mee doen?! Stuur dan een mail naar Lidl en vraag
of de producten vast in het assortiment kunnen komen.
contact@lidl.nl
In mijn vlog kan je wat van de producten zien.
Veel kijk plezier:



~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: ,

35 36 37 38