01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Veilig tekenen voor peuters met Bijenwaskrijt 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Veilig tekenen voor peuters met Bijenwaskrijt

34














Sinds dat ik mama ben, ben ik bewuster naar producten gaan kijken 
en ook bewuster gaan kopen. 
Voor je het weet kom je er achter dat er heel veel 
schadelijke / gevaarlijke producten bestaan. 
Ik wilde graag dat Danny zonder zorgen met krijtjes kon tekenen 
en zo kwam ik bij bijenwaskrijt van Stockmar .
Mocht een kindje hier iets van in de mond krijgen dan is dat niet zo erg 
( natuurlijk wel op letten op verstikking gevaar) . 

Achteraf bleek ik zeker niet over bezorgd, 
want een aantal krijtjes hebben tanden afdrukken er in staan. 
Inmiddels is Danny de tijd van alles in de mond steken voorbij en tekent 
hij nog met veel plezier met de krijtjes . 
Wat ook fijn aan deze krijtjes is, is dat ze ook per stuk te koop zijn, 
dus mocht er eentje kapot vallen of kwijt raken, 
dan hoef je niet meteen een nieuw doosje te kopen. 
Ik heb de krijtjes gekocht tijdens de Ouders Natuurlijk Beurs 
bij de stand van Juffrouw Pollewop . 


De winter editie van de Ouders Natuurlijk Beurs vind plaats op
Zaterdag 5 november in Doorwerth, klik hier voor meer informatie.

---

In mijn nieuwe week vlog kan je Danny in actie zien met de waskrijtjes .





~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , ,

35 36 37 38