01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: WIN ACTIE | Blog Hop - Mama Bloggers Dag 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

WIN ACTIE | Blog Hop - Mama Bloggers Dag

34













Lieve mama's en papa's vieren jullie mee?!

Vandaag is het Mama Bloggers Dag !!! Hoera !!
Deze leuke dag is bedacht door Kidzblogger .

Meer dan 50 Mama bloggers hebben zich verzameld voor deze

feestelijke dag en elke blogger heeft vandaag
een geweldige Win Actie online gezet !
Om geen elke Actie te missen is er een Blog Hop georganiseerd !
Hop je gezellig mee ?!
Tijdens deze Hop ontdek je meteen allemaal Nieuwe
Nederlandse en Belgische Mama Bloggers .

Laten we beginnen ! 





















Mocht je me al kennen, welkom terug op mijn blog ! 

Kende je me nog niet dan ben je via MamaLiefde bij mij terecht gekomen, 

welkom ! MamaLiefde geeft een leuk boek weg in de Win Actie .

MamaLiefde blogt voornamelijk over
opvoeding, activiteiten, knutsels, recepten en uitstapjes. 









Ik stel ik me ook nog even voor .


Ik ben Leyla Ummels van LeylaFashion , de mama van Danny 2,5 jr oud .
Ik ben getrouwd en naast dat ik dus blog maak ik ook Vlogs op Youtube .
Mijn onderwerpen gaan over Mama zijn, ons zoontje en zijn schisis ,

beauty en ik ben gek op Japan en Natuurlijke producten .

Hier volgt Mijn Prijs voor de Win Actie : 

1 heerlijk verwen pakket voor je huid.

Het complete Muddelicious gezichtsmasker van Natuurlijk Een Gezonde Huid .
Aangepast op jouw huid . ( Klei + Glyceriet + Hydrolaat )



~ Hoe doe je mee aan de win actie? 
* Like Natuurlijk een Gezonde Huid op Facebook.
* Like Leyla Fashion op Facebook.
* Like het berichtje van de win actie op mijn Facebook pagina.
- Vertel me wat je aan je huid wilt verbeteren.
Extra: tag je vrienden in het bericht, hoe meer tags, hoe meer win kans! 
* Delen = lief !
{Zondag 25 September maak ik op Facebook de winnaar bekend}

In mijn vlog test ik alvast mijn gepersonaliseerde Muddelicious masker .




En dan vertel ik je nu wie de volgende Blogger in de Hop is :






Bij Mar-JoYa kan je ook een hele mooie prijs winnen !!
Wat het is dat zie je op haar site.
Mar-JoYa schrijft, ontwerpt en deelt veel op haar blog.
Daarnaast heeft ze een webshop met onder andere gehaakte producten .

Veel plezier en Succes in deze Mama Blogger Blog Hop !

~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , ,

35 36 37 38