01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Peuter Leren Tellen | Week Vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Peuter Leren Tellen | Week Vlog

34
















Danny herkent al alle getallen en kan met een beetje hulp ook van 1 tot 10 
tellen. Hoe hij dit heeft geleerd ?
Sowieso helpen leerzame TV programma's enorm!
In bijvoorbeeld Dora en Blaze wordt er al geteld, Danny kijkt soms

ook Engelse Youtube filmpjes. Hierdoor leert hij ook meteen Engelse woorden.
Daarnaast leer ik het hem zelf ook spelenderwijs .
Als hij aan het tekenen is vind hij het leuk om de getallen te zien .
Ik teken ze dan voor hem en laat hem ze benoemen, ik herhaal hem altijd

omdat zijn uitspraak niet altijd goed is.
De lange strepen onderaan het blaadje zijn de 1en die hij heeft getekend.
Hij noemt dat een "grote" 1.

Natuurlijk wou ik dit ook voor mijn vlog allemaal filmen en natuurlijk

had ik toen ineens een eigenwijze peuter in beeld.
Ineens wist hij zogenaamd niks meer en wilde hij iets anders doen.
Ach ja, een volgende keer beter!!

Danny word in December 3 jaar oud.

Hoe leer jij je kindje tellen? Of laat je dit aan school over?


*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*






~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , , ,

35 36 37 38