01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Glutenvrije Verjaardag | Week Vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Glutenvrije Verjaardag | Week Vlog

34

Als je glutenvrij eet moet je vaak wat extra voor jezelf zorgen.
Bij mijn verjaardag zorg ik ervoor dat ik altijd wat lekkere glutenvrije
dingen heb . Deze keer heb ik zelf een glutenvrije aardbeienslof gebakken .

We vieren vaak onze verjaardag samen , mijn man, mijn schoonmoeder en ik.
Ik heb dan mijn eigen taart ( waarvan ik de dagen erna ook nog kan genieten )
en hapjes gaan vaak op apart in bakjes, iedereen mag er natuurlijk van
pakken, maar het ligt niet in de buurt van glutenvolle producten.


De slof was ietsje te hard gebakken, maar hij is me verder zo
goed bevallen dat ik hem heel graag weer wil maken, heerlijk!
Ik zal kijken of ik er dan ook een recept bij kan schrijven.

In de week vlog van deze week komt hij ook weer voorbij.
Ook doe ik boodschappen met Danny , Papa geeft Danny op een grappige
manier te eten , we kijken een vlog van een vriend in Japan ,
we wandelen in de blaadjes en ik speel nog steeds Pokemon go .
Veel kijk plezier !


*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*






~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: ,

35 36 37 38