01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Naar de Kapper in Japan | Vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Naar de Kapper in Japan | Vlog

34
























Iets wat ik elke keer doe als ik naar Japan toe ga,
is daar naar de kapper gaan.
Waarom?! Omdat de service in Japan vele malen beter is 
dan in Nederland.
De kosten zijn vaak gelijk als hier in Nederland.
Maar de gehele kappers ervaring in Japan is wel anders dan hier.
Het is echt een 100% moment voor jezelf en jezelf verwennen.
Naast het glaasje drinken merk je gewoon dat het personeel geheel

voor een goede ervaring gaat.
Een extra hoofdhuid massage krijg je er vaak nog bij en soms ook je schouders.


In Nederland vind ik het wassen van het haar altijd verschrikkelijk!
Pijnlijke nek van die rot spoelbak rand.
In Japan heb ik daar echt nog nooit last van gehad.
De laatste keer bij Kapsalon Nalu hadden ze zelfs een stoel die

veranderde in een gehele ligstoel, je benen gingen ook omhoog en
je lag bijna plat, echt super ontspannend.
Daarnaast krijg je altijd een handdoekje op je ogen en wassen ze heel

voorzichtig je haar en daarbij krijg je ook een goede hoofdhuid massage.

Ik hoef daar dus niet bang te zijn voor water in mijn oren en ogen!

Misschien nemen ze in Japan gewoon ook wat meer de tijd voor je

en kunnen ze daardoor netter en fijner werken.

De prijs is bijna altijd wel incl. het föhnen en in model brengen.

Het zou ideaal zijn als er ook kappers in Nederland zijn die zo werken.
Ken jij soms dit soort kappers zaken? Ik hoor het graag.


Bekijk de vlog om mijn kapsel te zien!



*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*






~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , ,

35 36 37 38