01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Tomica Nijntje Auto uit Japan | Week Vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Tomica Nijntje Auto uit Japan | Week Vlog

34

Ons zoontje Danny is gek op autootjes , hij heeft een hele bak vol.
Hij ziet het ook meteen als een ander kind met een auto aan het spelen is.
Dit gebeurde ook in Japan , toen we bij het Nijntje Café in Shibuya , Tokyo waren.
Een meisje aan de tafel naast ons zat te spelen met een super schattig Nijntje autootje .
Voor de zekerheid ging ik kijken bij de winkel van het Café of ze misschien
deze auto verkochten , helaas hadden ze hem hier niet.
Aangezien ik hem nog niet eerder in een speelgoed winkel in Japan was 
tegen gekomen vroeg ik de moeder van het meisje
"Sumimasen , Kuruma wa doko Kaimashita ka "
Als het goed is betekend dat : Pardon , De auto, waar heeft u die gekocht ?
Haar antwoord was Amazon... dat is zo'n online verzamel webwinkel.
Helaas had ik daar dus niks aan .
Een tijdje later waren we in een grote speelgoed winkel in Odaiba en
raad eens?! Ze hadden daar de auto ! Mijn man ging los en kocht er meteen
een aantal , Danny sliep in de buggy op dat moment , dus die wist helemaal niet
dat we hem hadden gekocht .
In mijn week vlog laat ik je zien dat Danny hem krijgt , hij is er heel erg blij mee !

De Nijntje auto is van het merk Tomica , dit is een heel erg bekend speelgoed
merk in Japan , ze hebben auto's , treinen en nog veel meer.
De auto's en treinen worden in Japan heel veel gespaard , 
dus deze zijn echt van hele goede kwaliteit en vaak zijn er speciale samenwerkingen
zoals deze met Nijntje of bijvoorbeeld met My Melody waar Danny ook een auto van heeft.

Veel kijk plezier .


*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*




~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: , ,

35 36 37 38