01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Bestaan er nog echte CD's ? | + Vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Bestaan er nog echte CD's ? | + Vlog

34

Tegenwoordig kopen heel veel mensen hun muziek via mp3 online.
Ik heb dat altijd maar raar gevonden, ik heb liever een echte CD
waar ik naar kan kijken, in een CD speler kan stoppen en echt een
gevoel bij heb.
Voor onderweg zet ik de muziek wel op mijn MP3 spelen, 

maar thuis heb ik gewoon allemaal CD's .
Wellicht ben ik ouderwets , maar ik mis het enorm om gewoon

een CD winkel in te kunnen lopen en te kopen wat ik zoek.
In mijn vlog ga ik opzoek naar 3 CD's en helaas vind ik er maar twee .
De andere zal ik alsnog online moeten bestellen.

Hoe sta jij hierin ? Koop je nog CD's ? Of alleen MP3's online, of beide ?



*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*




~Leyla
www.facebook.com/leylafashion

Labels: ,

35 36 37 38