01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Derma Woman | Natuurlijke Huidverzorging | Reinigingsgel en Gezichtscrème 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Derma Woman | Natuurlijke Huidverzorging | Reinigingsgel en Gezichtscrème

34
Zoals sommigen van jullie wel weten ben ik al een tijdje aan het
overstappen van "Slechte" naar Natuurlijke Huidverzorging .
Ik heb een enorm gevoelige huid en ook nog eens hormonale acne .
Deze acne probeer ik al aan te pakken door gezonder te eten 
en bepaalde dingen te mijden, maar helaas komt het toch elke 
maand weer terug . Vooral met de huidverzorging die ik voorheen had
bleef het lang en werd het alleen maar erger.
Sinds ik over ben gestapt op Natuurlijke Huidverzorging gaat het
al een stuk beter , alleen merk ik nog met mijn make-up dat het 
verslechterd , dit is dus een volgende stap om aan te pakken.
Alle make-up die ik nu nog heb is nog niet natuurlijk ,
gelukkig draag ik het al niet heel vaak, maar nu na de kerst is mijn
gezicht wel een rampgebied .

Mijn make-up eraf wassen gaaf heel fijn met deze Reinigingsgel van
Derma Woman , mijn huid blijft schoon en zacht achter .
Daarna voelt het heerlijk om de voedende Gezichtscrème op mijn
gezicht te smeren. De crème bestaat voor de Normale Huid en de
Droge Huid , nu in de winter is die voor de Droge Huid heel erg fijn
om even een extra bescherming aan te brengen . 

De producten van Derma eco Woman zijn te koop op de website
www.purenordic.nl , Derma heeft ook fijne baby producten .



De producten van Derma zijn Biologisch en vrij van Parfum, Parabenen en Kleurstoffen . 


~Leyla
www.facebook.com/leylafashion


*Deze blog is in samenwerking met een bedrijf tot stand gekomen.

Labels: , ,

35 36 37 38