01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Nijntje bij C&A | Win Actie | Vlog | Blog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Nijntje bij C&A | Win Actie | Vlog | Blog

34














De Nijntje Collectie is verhuist naar de C&A .
speciaal hiervoor was er een pers evenement .
Wij waren uitgenodigd en hebben een hele leuk middag gehad.
Ik heb er natuurlijk een leuke vlog van gemaakt die je hier onder kunt bekijken.


*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*



In de vlog kon je meteen al de Win actie zien!
~ Hoe doe je mee aan de win actie? 
* Like Leyla Fashion op Facebook.
* Like het berichtje van de win actie op mijn Facebook pagina.
- Vertel me wat jij of je kindje zo leuk vind aan Nijntje .
- Tag in een aparte reply je vrienden ( Hoe meer tags, hoe meer win kans! )
Extra:
* Delen = lief en nog meer win kans.
Volg me op Instagram Twitter en Abonneer op Youtube.

{Maandag 12 December maak ik op Facebook de winnaar bekend}
WIN-ACTIE verlengd naar 19 December.

Naast de Vlog heb ik ook een Gast Blog geschreven voor Mamaliefde .
De blog link is hier te vinden: 
https://www.mamaliefde.nl/blog/nijntje-kinderkleding-cena/























Veel succes met de Win Actie, Liefs,

~Leyla
www.facebook.com/leylafashion


*Deze blog is in samenwerking met een bedrijf tot stand gekomen.

Labels: , ,

35 36 37 38