01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Acne Verbergen met Make Up | Organic Makeup | Minerale Foundation ~ Beauty Tutorial Vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Acne Verbergen met Make Up | Organic Makeup | Minerale Foundation ~ Beauty Tutorial Vlog

34

Als sinds ik een tiener ben heb ik last van Acne .
Ik heb van alles hier tegen geprobeerd , scrubs , peeling , tig verschillende
merken acne huid producten en gezonder eten .
Het gezonder eten doe ik nog steeds, de rest heb ik aan de kant gezet .
Ik ben helemaal over gegaan op Natuurlijke en Biologische huidverzorging
en make-up . Ik heb Hormonale Acne dus het enigste wat ik kan doen
is er voor zorgen dat de acne niet erger wordt door wat ik erop smeer .
Van "gewone" make-up werd het altijd alleen maar erger omdat er uiteindelijk
altijd veel troep in zit , ongezonde ingrediƫnten .
Ik heb een video op Youtube gemaakt waarin ik meer vertel over mijn Acne en
waarin ik laat zien hoe je de Natuurlijke make-up aanbrengt en hoe ik mijn huid verbeter .
Ik gebruikt Biologische Organic makeup / Natuurlijke Makeup
Producten van PHB , Lavera en Avril . 
De Foundation is Minerale Foundation .
Ook laat ik zien hoe je een winged eye maakt . 
Met deze producten houd je de huid gezond .

De producten komen van de website Natuurlijk een Gezonde Huid  .
Een gedeelte heb ik zelf gekocht en een gedeelte gesponsord gekregen .

*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*



~Leyla
 Volg me ook op Instagram Twitter en Facebook

Labels: , , , , , ,

35 36 37 38