01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Kawaii Mode ❤ | LotunQ Webshop | Trui Review 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Kawaii Mode ❤ | LotunQ Webshop | Trui Review

34
















Ik ben gek op de schattigheid ( Kawaii ) uit Japan .
Het liefst omring ik mezelf er de hele dag mee .

Toen ik het Nederlandse merk LotunQ ontdekte ,
was ik blij verrast door de schattige illustraties op de kleding
en tassen . Wat ik ook enorm leuk vind is dat er Biologisch katoen gebruikt
wordt voor de producten !
Persoonlijk koop ik als ik kleding koop, vooral Biologisch katoen .
De trui op de foto is de Best Friends Forever dames trui ,
een super schattig katje ligt op een octopus en denkt aan een hartje .

Deze trui heeft nog een heel gaaf Detail , wat dat is ?!
Dat zie je in de Youtube
video die ik heb gemaakt ,
daarnaast vertel ik nog meer over de 

trui en kan je hem heel goed bekijken.

Bekijk de video en doe daarna mee aan de Win Actie !


*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*



Win Actie voorwaarden

Prijs : 1 LotunQ Best Friends Forever Dames Trui .
( Beschikbare maten: XS , S , M , L of XL ) ((maat op de foto is S))



~ Hoe doe je mee aan de win actie? 
* Like LotunQ op Facebook.
* Like Leyla Fashion op Facebook.
* Like het berichtje van de win actie op mijn Facebook pagina
* Vertel me welke Maat trui je wilt winnen en of je het "Detail" van deze trui zult gaan gebruiken?
( Maat informatie : Zie de Maattabel op de website )
-Lief: Tag vrienden die dit ook leuk vinden onder het Facebook bericht.
-Extra Lief: Deel de win actie op Facebook .
-Extra extra lief : Aboneer op mijn Youtube Kanaal
{Maandag 20 februari maak ik op Facebook de winnaar bekend}
(Winnaar heeft 1 week de tijd om de prijs te claimen).

~Leyla
Volg me ook op Instagram Twitter en Facebook


*Deze blog is in samenwerking met een bedrijf tot stand gekomen.


Labels: , , , ,

35 36 37 38