01 02 03 Leyla Fashion, mama, beauty en Japan blogger / vlogger: Ontbijt Buffet Hotel in Japan - Japan Vlog 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

Ontbijt Buffet Hotel in Japan - Japan Vlog

34

Als we op vakantie zijn vinden we het prettig om ons geen zorgen te hoeven
maken om ons ontbijt. Boodschappen doen en koken, heb ik geen zin in
tijdens een vakantie, daarom kiezen we altijd voor een hotel met Ontbijt erbij.
In dit Hotel in Tokyo , Japan , Shinjuku Sunroute Plaza hebben ze een enorm
groot ontbijt Buffet . Je kan kiezen tussen Japanse stijl en westerse stijl qua eten.

Ik heb een vlog gemaakt waarin je alles kan zien en wat ik heb gekozen.
Destijds moest ons zoontje nog Koemelk vrij eten omdat hij Koemelk allergie had .
Inmiddels is hij daar gelukkig overheen gegroeid.
Ikzelf eet Gluten vrij.

*Abonneer op mijn Youtube Kanaal*





~Leyla
 Volg me ook op Instagram Twitter en Facebook

Labels: , , ,

35 36 37 38